FotografieCluj.BlogSpot.RO

miercuri, 5 iunie 2013

Participarea mea la expozitia FotoGeografica, Bucuresti, 2013

Am primit, după o emoționantă așteptare, catalogul concursului de fotografie pentru tineret Fotogeografica, la care mă înscrisesem și eu în cursul lunii aprilie.

Organizat de Casa de Cultură a Studenților București, concursul Fotogeografica a ajuns la cea de-a șaisprezecea ediție, aceasta fiind cea de-a doua la care particip și eu.

Imaginile trimise trebuiau să fie ilustrative pentru tema concursului - natură, cultură și tradiții românești. Imaginile celor peste 200 participanţi (între care şi a subsemnatului) au fost expuse, în perioada 16-26 aprilie 2013, la Palatul Sutzu, aparţinând Muzeului de Istorie Bucureşti.

Juriul a fost compus din trei membri a căror reputație nu mai trebuie subliniată:  Cristian Lascu, redactor șef National Geographic România,Petrișor Iordan, fotograf cunoscut pasionaţilor domeniului de la seminariile Nikonisti.RO și Dan Dinu, fotograf și trainer PhotoLife.





Vă prezint mai jos imaginea mea acceptată în concurs, împreună cu câteva detalii privind realizarea acesteia:


Duel la înălţime.
1/500 sec.,f/5,6, ISO 1600, 300 mm

Fotografia a fost realizată pe cursul râului Someşul Mic, deasupra lacului de acumulare format în amonte de barajul din extremitatea estică a cartierului Grigorescu, la ieşirea din Cluj-Napoca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Orice comentarii, sugestii şi exprimări de opinii sunt binevenite, cât timp sunt relevante, nu conţin limbaj care să instige la ură sau discriminare etnică, rasială sau de altă natură, la fapte antisociale sau ilegale, precum şi mesajele de tip spam.

Întreg conţinutul este proprietatea intelectuală a FotografieCluj, cu excepţia comentariilor, care aparţin creatorilor lor, a conţinuturilor semnalate ca atare, precum şi a mărcilor înregistrate şi a denumirilor comerciale, care sunt proprietatea deţinătorilor lor.